روابط‌عمومی برتر فرمانداری‌های یزد معرفی می‌شود
کد خبر: 3799167
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

روابط‌عمومی برتر فرمانداری‌های یزد معرفی می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: سال آینده چهار مرتبه در طول سال ارزیابی روابط‌عمومی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد و در زمان‌های مختلف و براساس عملکرد، روابط‌عمومی برتر معرفی می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، علی صالحی، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد ظهر امروز در جمع مدیران فرمانداری‌های استان که به میزبانی روابط عمومی فرمانداری بافق برگزار شد اظهار کرد: بافق توانایی دارد که در راس هرم استان قرار گیرد و خوشبختانه با مدیریت و درایت فرماندار این شهرستان شاهد فعالیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف هستیم.
صالحی افزود: با توجه به اینکه نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی فرمانداری‌ها در شهرستان‌های مختلف برگزار شده هنوز در چهار شهرستان میبد، ابرکوه، خاتم و بهاباد باقی مانده که ان شاءالله در سال آینده این نشست‌ها نیز برگزار خواهد شد و هدف ما هم اندیشی و همفکری جهت هر چه بهتر شدن فعالیت‌های روابط عمومی فرمانداری‌هاست .
وی ادامه داد: در سال آینده چهار مرتبه در طول سال ارزیابی روابط عمومی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد که زمان خاصی برای آن مشخص نشده و با توجه به اینکه حقی از کسی ضایع نشود در زمان‌های مختلف و براساس عملکرد هر روابط عمومی این ارزیابی انجام و نتیجه آن ار طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: خوشبختانه شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی از طرف روابط عمومی فرمانداری‌ها هستیم به گونه‌ای که در ایام الله دهه فجر تقریبا همه روابط عمومی‌ها در یک سطح و در بهترین وضع موجود فعالیت داشتند لذا امکان معرفی برتر وجود نداشت و برای همین همه روابط عمومی‌ها در این زمینه برتر اعلام شدند و امیدواریم این روند در بقیه فعالیت‌های طول سال نیز ادامه داشته باشد.
آزاد معلم، مشاور جوان استاندار یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به اعتقادی که استاندار محترم به روابط عمومی و رسانه دارد زمینه بسیار خوبی برای روابط عمومی‌ها فراهم شده البته با تلاش صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری و دیگر مدیران روابط عمومی اقدامات بسبار خوبی انجام شده ولی هنوز کافی نیست.
وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به فعالیت‌های مجازی باید به سمت پاسخگویی به مردم حرکت کنیم و دیگر دنیای مکالمه یکطرفه و فقط صحبت کردن گذشته و باید پاسخگویی انتقادات اجتماعی هم بود و حداقل اگر پاسخی برای آنها نداریم به حرف آنها گوش کنیم و این مطالبات را به اطلاع مدیران برسانیم و این کمترین کاری است که از یک روابط عمومی متوقع است.
یادآور می‌شود در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور از تلاش‌های محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق تقدیر شد.
تجلیل از روابط عمومی فرمانداری‌های استان، بازدید از موزه معدن، سنگ آهن و کویر بافق، امامزاده عبدالله از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه روابط عمومی فرمانداری‌ها به شهرستان بافق بود.

انتهای پیام

captcha