رونمایی از جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در سمنان
کد خبر: 3799197
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

رونمایی از جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در سمنان

گروه اجتماعی- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از برپایی ۶۵ پایگاه اطلاع رسانی نوروزی در استان خبر داد و گفت: اولین، مهم‌ترین و جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در استان سمنان رونمایی می‌شود.

رونمایی از جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، مهدی جمال، مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان عصر روز گذشته 28 اسفند در مراسم افتتاح دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات سفر و رونمایی از شبکه وسیع اطلاع رسانی اداره‌کل میراث فرهنگی سمنان با بیان اینکه ۶۵ پایگاه اطلاع رسانی نوروزی در استان ایجاد شده است، گفت: ۴۹ پایگاه اطلاع رسانی مشترک با هلال احمر و ۱۶ پایگاه اطلاع رسانی مستقل توسط میراث در نوروز ۹۸ دایر شده است.

وی ادامه داد: اولین، مهم‌ترین و جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در استان سمنان رونمایی می‌شود که در این راستا تمام تلاش مجموعه ستاد تسهیل خدمات سفر ارائه بهترین خدمت به مسافران و به خصوص زائران رضوی در طول ایام نوروز است.

جمال با اشاره به اینکه ۷۱ واحد بوم گردی در استان سمنان برای ایام نوروز ۹۸ آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است، متذکر شد: اینفوگرافی جاذبه‌های گردشگری استان در نوروز گاه برای مسافران تهیه شده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد تسهیل خدمات سفر استان سمنان از چاپ۱۲۰ هزار نسخه انواع بروشورهای اطلاع رسانی جاذبه‌های استان خبر داد و گفت: این نسخ در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت و همچنین با توجه به ضرورت شناساندن ظرفیت‌های صنایع دستی استان در هشت شهرستان، هشت سیاه چادر برای فروش محصولات خانگی و صنایع دستی در نوروز ۹۸ برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha