تحویل سال نو همراه با «بهارانه» رادیو قرآن
کد خبر: 3799214
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

تحویل سال نو همراه با «بهارانه» رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ و آغاز بهار طبیعت، شبکه‌ رادیویی قرآن با هدف ایجاد فضای شاد و معنوی با تولید و پخش ویژه برنامه تحویل سال با عنوان بهارانه مخاطبان را در این لحظات همراهی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ و آغاز بهار طبیعت، ویژه برنامه «بهارانه» با هدف اطلاع رسانی، ایجاد فضای شاد و معنوی امشب، چهارشنبه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۲۱ الی ۲ بامداد به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود. تلاوت هادی موحدامین قاری ممتاز و بین المللی کشور آغازگر این ویژه برنامه خواهد بود.
در این ویژه برنامه حسین اقبالی نسب، نکاتی پیرامون ورود به سال جدید و آماده شدن برای سالی همراه با موفقیت، بیان می‌کند. همچنین با استناد به آیات قرآن به بیان تحولاتی که در کره زمین در آغاز فصل بهار شکل می گیرد، پرداخته می‌شود. تغییر و تحولاتی که لحظه تحویل سال در کهکشان‌ها شکل می‌گیرد نیز توسط کارشناس نجوم بیان می‌شود.
در ادامه برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین زهیر اسلامی به بیان نکاتی درباره فضیلت ماه رجب، ایام البیض و پیونده ماه رجب با سال نو خواهد پرداخت.
پس از تحویل سال سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال و سپس سخنان رئیس جمهور کشورمان به سمع شنوندگان خواهد رسید.
این گزارش حاکی است، در ادامه ویژه برنامه بهارانه به موضوع صله ارحام و عید نوروز و سنت‌های نیکوی نوروز پرداخته می‌شود؛ اطلاع رسانی و ایجاد فضای شاد و معنوی در لحظات قبل و بعد از تحویل سال نو و همچنین ایجاد امید در سال نو از اهداف این ویژه برنامه است.
گفت‌وگوی زنده تلفنی با مادر شهید منا حسن دانش و گفت‌وگو با پدر شهید منا محمدسعید سعیدی زاده، ارتباط زنده با اماکن مقدس عتبات عالیات، مشهد مقدس و مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور همچنین پخش فواصل و تلاوت‌های زیبا متناسب با بهار از دیگر بخش های ویژه برنامه بهارانه است.
مسعودرضا خالقی، تهیه کننده رادیو قرآن نیز با حضور در جمع معتکفان مسجد بلال سازمان صدا و سیما بخش‌هایی از این مراسم معنوی را به سمع مخاطبان خواهد رساند. ابتهال‌خوانی علی خوشنود و تلاوت قاریان بین المللی کشورمان از جمله بخش‌های این مراسم معنوی است.
این برنامه کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه رحمانی و مسعودرضا خالقی، اجرای آدینه الهیاری و علی جباری، هماهنگی ناصر مصداقی از ساعت ۲۱ الی ۲ بامداد به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسی قیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۶
0
0
سلام,بنده دنبال شماره ای از آقای مهدی داوودی نسب هستم, خواهشا اگه ممکنه لطف کنید و شمارشان را برای بنده بفرستید,
۰۹۳۵۵۲۶۵۲۳۳
ویا اگر با ایشان ارتباط دارید شماره بنده را به ایشان بدهید.

تشکر و سپاس.
captcha