مردم در سال 97 روزهای سختی را تجربه کردند/ 98 پرفروغ و امیدافزا خواهد بود
کد خبر: 3799298
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

مردم در سال 97 روزهای سختی را تجربه کردند/ 98 پرفروغ و امیدافزا خواهد بود

گروه اجتماعی- نماینده عالی دولت در استان البرز طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه شهروندان فهیم البرز تبریک گفت.

مردم در سال 97 روزهای سختی را تجربه کردند/ 98 پرفروع و امیدافزا خواهد بود

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی،استاندار البرز، یکم اسفند در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت، در متن این پیام آمده است:
نوروز باستانی کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از روزگار پر فراز و نشیب ایران است که مبنای گرامیداشت نخستین روز سال خورشیدی قرار داشته است. روزی که مصادف با آغاز فصل بهار و تعادل در زمان است. فصل رویش دوباره زمین و یادآور قدرت پرورگار است.
سالی که گذشت سالی پر فراز و فرود بود و مردم با صبوری و خویشتن‌داری روزهای سختی را تجربه کردند. اما همراهی ملت شریف و دولتمردان، مسیر پیش رو را هموار و افق‌های روشنی را برای ایران عزیز ترسیم می‌نماید.
فرا رسیدن سال 1398 خورشیدی را خدمت ملت شریف ایران و شهروندان ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امید دارم در سایه درایت مقام معظم رهبری و خدمات دولت تدبیر و امید شاهد سالی پرفروغ و امید افزا در تمامی حوزه‌ها باشیم.
در پایان از درگاه ایزد منان برای تمامی خدمتگزاران به نظام و انقلاب و آحاد مختلف مردم سالی توأم با بهروزی، سلامتی، اندیشه‌ای پویا و همتی والا مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام

captcha