آمادگی 25 پایگاه جمع‌آوری صدقه سفر در استان زنجان
کد خبر: 3799302
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

آمادگی 25 پایگاه جمع‌آوری صدقه سفر در استان زنجان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح صدقه سفر در ایام نوروز در معابر و میدان‌های اصلی شهرها و مراکز اقامتی، تفریحی، گردشگری و مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح استان زنجان دایر می‌شود.

آمادگی 25 پایگاه جمع‌آوری صدقه سفر در استان زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: همدلی وهمگرایی  به معنای واقعی اقدام و عمل در کمیته امداد استان زنجان ترجمه شد و میانگین کاری در همه بخش‌ها از لحاظ کیفی و کمی بهبود مستمر داشته است.
وی با تبریک فرارسیدن سال نو و اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد استان زنجان برای استفاده از ظرفیت بالای گردشگری در ایام نوروز افزود: هم‌زمان با ایام نوروز امسال 25 پایگاه طرح صدقه سفر به‌منظور مشارکت خیران و مسافران در برنامه‌های اجرایی این نهاد در سطح استان زنجان اجرایی می‌شود.
صفری افزود: در قالب طرح صدقه سفر در ایام نوروز در معابر و میدان‌های اصلی شهرها و مراکز اقامتی، تفریحی و مسیرهای تردد مسافران نوروزی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح استان زنجان دایر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در کنار ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسیرهای پرتردد استان زنجان، زمینه مشارکت غیرحضوری خیران نیز در قالب طرح صدقه سفر فراهم‌شده است، ادامه داد: خیران زنجانی و مسافران نوروزی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* کمک‌های نقدی خود را به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کنند.
صفری همچنین گفت: امیدواریم هم‌وطنان عزیز لحظات بانشاط و به‌یادماندنی در استان زنجان در ایام نوروز سپری کرده و در این ایام با مشارکت در طرح صدقه سفر سال جدید را با انفاق و احسان و نیکوکاری آغاز کرده و زمینه نشاط و شادی نیازمندان و ایتام را فراهم کنند.
انتهای پیام 
captcha