اسکان 200 هزار نفر از میهمانان نوروزی در مدارس فارس
کد خبر: 3799328
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

اسکان 200 هزار نفر از میهمانان نوروزی در مدارس فارس

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان قریب به ۲۰۰ هزار نفر روز میهمان نوروزی تا صبح اول فروردین در اماکن وابسته به این اداره کل در فارس خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، غلامعلی حق‌شناس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس امروز، اول فروردین در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش در شیراز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، به خبرنگاران گفت: تا صبح امروز پنج‌شنبه، اول فروردین بالغ بر  ۱۹۷ هزار و چهل و چهار نفرروز میهمان در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش در سراسر فارس اسکان یافته‌اند.
وی افزود: تاصبح امروز بیش از ۶۵ هزار و ششصد نفر در قالب ۱۸ هزار و دویست وچهل خانواده و در مجموع ۱۹۷ هزار وچهل و چهار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.
حق‌شناس گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های درس و مدارس برای بحث اسکان طراحی و پیش‌بینی نشده، تمام تلاشمان این بوده که شرایط و امکاناتی را در نظر بگیریم که میهمانان عزیز بتواند چند شبی را که در خدمتشان هستیم با آرامش طی کند.
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: برای امسال حدود پانزده هزار کلاس درس در استان آماده شده که این تعداد نسبت به عدد سال گذشته رشدی حدود دوازده درصد را نشان می‌دهد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب استان فارس و طولانی تر بودن ایام تعطیلات در نوروز امسال، پیش بینی‌ها از رشد دوازده تا سیزده درصدی مسافرانی است که فارس و شیراز را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.
انتهای پیام

captcha