نظارت۸۰۰ کیلومتری بر اجرای طرح آرامش بهاری اماکن متبرکه کرمان
کد خبر: 3799385
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

نظارت۸۰۰ کیلومتری بر اجرای طرح آرامش بهاری اماکن متبرکه کرمان

گروه اجتماعی - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری اماکن متبرکه شهرستان‌های بردسیر، سیرجان، شهربابک، انار و رفسنجان را مورد بازرسی قرار داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان، در راستای اجرای برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار امامزادگان استان کرمان در اولین روز از بهار طبیعت ،حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف استان کرمان روند اجرای برنامه‌های اماکن متبرکه را از نزدیک مورد بازدید و بازرسی قرار داد.
برپایه این گزارش، این بازرسی‌ها با حضور در شهرستان بردسیر و بازدید از برنامه‌های امامزاده سید محمد(ع) این شهرستان آغاز شد و در ادامه با بازرسی از اماکن متبرکه شهرستان سیرجان، شهربابک، انار و رفسنجان با پیمایش ۸۰۰ کیلومتر مسافت برگزارشد.
حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در در این بازدیدها گفت: سازمان اوقاف به عنوان یکی از سازمان‌های مطرح در کشور می‌باشد که در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، حضور فعال در برنامه‌های مناسبتی و تعطیلات ایام سال دارد.
وی هدف از اجرای برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری را در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل اماکن متبرکه به قطب فرهنگی و گردشگری ذکر کرد و گفت: در راستای تحقق این سخنان خطیرتمام زحمات دست‌اندرکاران بقاع متبرکه و سازمان اوقاف بر این مهم می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه خدمات به زائران و مسافران نورزی در اماکن متبرکه مجری طرح آرامش بهاری به صورت ۲۴ ساعته تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، از زحمات و تلاش‌های بی شائبه تمامی خدام، هیأت امناء و خادمین امامزادگان استان قدردانی و تشکر کرد.
انتهای پیام

captcha