تبلیغ کالای خارجی در تضاد با رونق تولید است
کد خبر: 3799422
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

تبلیغ کالای خارجی در تضاد با رونق تولید است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رشت تبلیغ کالاهای خارجی را در تضاد با رونق تولید داخلی دانست و افزود: اگر به ما خبر دادند که در استان گیلان کالای خارجی تبلیغ شده و آن را در سطح شهر تبلیغ کرده‌اند، قطعا با مسئولان و متولیان امر آن شهر برخورد قضایی خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 2 فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به فرارسیدن سال نو و ایام عید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال 98 را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند که نشان‌دهنده تاکید ایشان بر لزوم حمایت از تولید داخلی است.

وی تبلیغ کالاهای خارجی را در تضاد با رونق تولید داخلی دانست و افزود: اگر به ما خبر دادند که در استان گیلان کالای خارجی تبلیغ شده و آن را در سطح شهر تبلیغ کرده‌اند، قطعا با مسئولان و متولیان امر آن شهر برخورد قضایی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مقام معظه رهبری سال 98 را سال فرصت‌ها دانستند؛ نه تهدیدها، عنوان کرد: از غربی‌ها چیزی جز فتنه و توطئه و خیانت به ملت ایران نمی‌رسد و لذا امروز اراده ملت را نشانه گرفته‌اند. از مردم می‌خواهیم دشمن‌شناس باشند و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را اصل قرار دهند.

این کارشناس دینی توجه به جوانان را یکی از محورهای شعار سال 98 دانست و گفت: مقام معظم رهبری همواره غربی‌ها را غیر قابل اعتماد خواندند و لذا باید رونق تولید بدون نگاه به دست دشمنان و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به ویژه جوانان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سخنان بسیار گهربار و ارزشمندی در کنار مرقد امام رضا(ع) در روز گذشته فرمودند، اظهار کرد: به تمام آحاد جامعه توصیه می‌کنم به سخنان رهبر معظم انقلاب که دلسوزی‌های بسیاری نسبت به ملت ایران داشتند، گوش کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به تصویب 226 لایحه علیه ایران در مجلس آمریکا، خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز می‌خواهیم نسبت به قراردادهای ظالمانه و استکباری واکنش نشان دهند. شورای نگهبان 21 بند از قراردادهای سی.اف.تی و اف.ای.تی.اف را مغایر با سیاست‌های جمهوری اسلامی دانسته و لذا نمایندگان در این باره عملکرد درستی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی تصمیم‌گیری نهایی درباره اف.ای.تی.اف را بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم به عهدشکنی‌های نظام سلطه علیه ایران بپردازند و فتنه‌ها و خیانت‌های آنان را گوشزد کنند. متاسفانه برخی از رسانه‌ها با اهداف نظام همراهی نمی‌کنند و به ابعاد عهدشکنی آمریکا در مسئله برجام نمی‌پردازند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بابت مشکلات اقتصادی از مردم عذرخواهی کنند، متذکر شد: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی درگیر هستند، اما اگر بدانند مسئولان برای رفاه آنان نهایت تلاش خود را می‌کنند، از رنج مشکلات آنان کاسته می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب کبری(س)، یادآور شد: ایشان اسوه صبر و ایمان و ولایتمداری است و با سخنان آتشین خود موجب رسوایی یزید در جریان واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دین مبین اسلام اهمین ویژه‌ای برای تربیت فرزندان قائل است، گفت: خانواده نقش بسزایی در تربیت اسلامی فرزندان دارد و براساس آموزه‌های دینی وظیفه والدین تربیت فرزندانی مومن و درستکار است.

انتهای پیام

captcha