ایجاد اشتغال و رونق تولید زمینه‌ساز رفع مشکلات اقتصادی مردم است
کد خبر: 3799431
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

ایجاد اشتغال و رونق تولید زمینه‌ساز رفع مشکلات اقتصادی مردم است

گروه سیاسی - امام جمعه موقت سنندج ایجاد اشتغال و رونق تولید را زمینه‌ساز رفع مشکلات اقتصادی مردم دانست و گفت: در این راستا دستگاه‌های مختلف اجرایی باید با ایجاد اشتغال و رونق تولید نسبت به برطرف کردن مشکلات اقتصادی کنونی جامعه تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج در آیین عبادی – سیاسی اولین نماز جمعه سال 98 اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی باید با ایجاد اشتغال و رونق تولید نسبت به برطرف کردن مشکلات اقتصادی کنونی جامعه تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش دلسوزانه مسئولان و حرکت جهادی می‌توان از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمن با موفقیت عبور کرد، افزود: تحقق شعار سال نیازمند همکاری بیشتر مردم و بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و حاکمیتی است.
ماموستا حسینی خواستار تلاش دستگاه‌های مسئول در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران به ویژه در بحث اسکان مسافران شد و عنوان کرد: تلاش کنیم با استقبال گرم از مهمانان نوروزی، رضایت آنان را بدست آورده و خاطره‌ای خوش برایشان به یادگار بگذاریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیران برای کمک به نیازمندان در جشن‌های نیکوکاری اعلام کرد: همگی باید در سال جدید نیز نسبت به این امر خداپسندانه احساس مسئولیت کرده و کمک حال فقرا باشیم.
امام جمعه سنندج در پایان یادآور شد: دعا، استغفار و شکرگزاری عامل تقویت روح انسان و حیات طیبه شده و موجب رستگار دنیا و آخرت فرد خواهد شد.
انتهای پیام

captcha