72 درصد معتکفان قروه را بانوان تشکیل می‌دهند
کد خبر: 3799437
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

72 درصد معتکفان قروه را بانوان تشکیل می‌دهند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: 72 درصد معتکفان قروه ای را بانوان و 28 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، دوم فروردین ماه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با معتکفان شهر قروه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام علی(ع)و عید نوروز گفت: در مسجد جامع قروه ۱۱۵ نفر معتکف هستند.
افزود: در بخش‌های مختلف شهرستان قروه نیز همچون دلبران با 37 نفر و روستای وینسار با 52 نفر معتکف، این برنامه معنوی در حال برگزاری است.
وی اعلام کرد: در سطح شهرستان قروه 25 درصد از معتکفان دانشجو و 32 درصد هم طلاب و روحانیون هستند.
ححت الاسلام منتشلو با اشاره به اینکه 72 درصد معتکفان قروه ای را بانوان و 28 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: افراد زیر دیپلم 15 درصد، افراد دیپلم 35 درصد، افراد فوق دیپلم و لیسلانس 35 درصد و افراد بالاتر از لیسانس 15 درصد هستند.
مسئول ستاد اعتکاف شهر دلبران نیز در جریان دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با معتکفین شهر دلبران اعلام کرد: حجت‌الاسلام کرمی با مسئول ستاد اعتکاف شهر دلبران ضمن ارائه گزارشی از برگزاری برنامه‌های اعتکاف در دو روز نخست، از حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تشکر کرد.
یادآور می شود؛ در ادامه این دیدار که با همراهی مسئول حراست اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام گرفت، برخی از جوانان حاضر، مباحثی را در حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ارائه کردند.
انتهای پیام

captcha