بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکس
کد خبر: 3799442
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکس

گروه اجتماعی- رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل و بناها و عمارت‌های تاریخی استان کردستان بازدید کرد و از نزدیک با فرهنگ، آداب و رسوم مردم کُرد آشنا شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز جمعه، دوم فروردین 97 با حضور در روستای نگل از قرآن تاریخی این منطقه بازدید کرد.
علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری همچنین با حضور در جمع مردم روستای نگل گفت: روستاها، شهرها و تمام مناطق کردستان دارای ظرفیت های بسیاری است که باید به گردشگران معرفی شود.
وی افزود: برنامه ریزی برای توسعه گردشگری استان کردستان و شهرهای غربی کشور آغاز شده است و امیدواریم در آینده شاهد رشد و رونق بیشتر اقتصادی در این مناطق باشیم.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: رسیدگی به وضعیت راه‌ها و موضوعاتی که مردم خونگرم روستای نگل مطرح کردند را پیگیری خواهم کرد.
در این سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بناهای تاریخی و عمارت های استان کردستان بازدید کرد و از نزدیک با فرهنگ و میراث مردم استان کردستان آشنا شد.
بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکسبازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از قرآن تاریخی نگل + عکس

captcha