سازش با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند
کد خبر: 3799460
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

سازش با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند

گروه اجتماعی ـ رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شرایط کنونی گفت: سازش با آمريكا هيچ مشكلي حل نمي‌كند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار حميد منوچهري، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ستاد کل نیروهای مسلح در سومين جلسه قرارگاه نوروزي امام علي (ع) پليس فارس، با بيان اينكه يكي از اركان بزرگ در اقتصاد مقاومتي، مردم هستند، بيان كرد: ما در شرايط حساس اقتصادي قرار داريم و نيروي انتظامي بايد رويكرد خود را به فراخور اين وضعيت و روحيات مردم تغيير دهد.
وی با ذکر این اينكه سازش با آمريكا هيچ مشكلي حل نمي‌كند، تأکید کرد که ما به هيچ وجه سر سازش با آمريكا نداريم و نخواهيم داشت.
رئيس مركز فرماندهي و كنترل ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اينكه ما بايد پيرو راه شهدا و ولايت فقيه باشيم، گفت: اين افتخاري كه ما در جهان داريم به بركت خون پاك شهداست.
منوچهری گفت: ما رهبري داريم كه به دليل صفاتي همچون اقتدار، عدالت، عزت، شجاعت، به روز بودن علوم ديني و ...حرف اول را در جهان مي‌زند.
اين مقام ارشد نظامی با اشاره به رويكرد مردم‌داري پلیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ناجا در مسير انجام ماموريت‌ها و براي رضايتمندي مردم به خوبي ايفاي نقش مي‌كند.
در این جلسه سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده انتظامی فارس خلاصه‌اي از عملكرد پليس فارس در سال 97 و اقدامات ايام نوروز امسال را تشریح کرد.
انتهای پیام

captcha