مسئولان اجرایی روحیه جهادی داشته باشند
کد خبر: 3799461
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
امام جمعه بنجار:

مسئولان اجرایی روحیه جهادی داشته باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ باید بخش‌های مختلف اقتصادی از مدیران فشل زدوده شود و همه مسئولین اجرائی از میان نیروهای متخصص و کارآمد و دارای روحیه جهادی انتخاب شوند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نماز جمعه شهر بنجار در سال جدید به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا اقامه شد.

وی ضمن توصیه به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی و عرض تبریک به مناسبت سال جدید،  با توجه به تقارن سال نو به بیان فضایل و ویژگی‌های امام علی(ع) پرداخت و با بیان روایتی از لسان گهربار نبی مکرم اسلام گفت: به فرموده پیامبر اکرم(ص) هر کس به فضائل علی بنگرد، گناهانی که با چشم انجام داده بخشیده می‌شود. هر کس فضائل علی(ع) را بنویسد فرشتگان برایش استغفار می‌کنند و ایمان فرد کامل نیست مگر اینکه حب مولا را در دل داشته باشد.

امام جمعه بنجار به مناسبت وفات حضرت زینب(س) نیز با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر عقیله بنی هاشم در مقابله با یزید ملعون از وی به عنوان الگو و سرمشقی برای آیندگان در تمامی اعصار و قرون، در بصیرت‌افزایی و امام شناسی و مبارزه با ظلم و نمونه‌ای بسیار مناسب برای جامعه امروز یاد کرد و گفت: حضرت زینب کبری(س) با رشادت‌ها و خطبه‌ها باعث بیداری مردم شد.

حجت‌الاسلام‌ پارسا راجع به اهمیت نوروز با بیان روایتی از از امام صادق(ع) به سفارشات آن امام همام در زمان تحویل سال نو اشاره کرد که فرموده‌است، زمانی که نوروز فرا می‌رسد غسل کنید و پاکیزه ترین لباس را بپوشید و صله رحم کنید.

امام جمعه بنجار با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو افزود: مقام معظم رهبری با درایتی مثال زدنی با توجه به ژرف اندیشی غیر قابل وصف سال جدید را سال رونق تولید نامگذاری کردند، و  بر اساس اولویت و ضرورت و مشکلات اقتصادی جامعه به همه مسئولین و دست‌اندرکاران دستور دادند که باید بخش‌های مختلف اقتصادی از مدیران فشل و بی انگیزه زدوده شود و لازم است، همه مسئولین اجرائی در بخش‌های اقتصادی از میان نیروهای متخصص و کارآمد و دارای روحیه جهادی انتخاب شوند. همه یابد به شعار سال عمل کنند تا تولید در کشور رونق بگیرد.

وی در پایان به مسائل اخیر منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور  امریکا با یاوه گوئی و تکرار اشتباهات گذشته در محاسبات جهانی این بار شکست جبران‌ناپذیری خواهد خورد و ان شاءالله ملت ایران روز به روز قوی تر خواهد شد و زمامداران خودفروخته عربستان سعودی به زودی شکست خواهند خورد و به زودی زمام امور این کشور دست مجاهدان اسلام خواهد رسید.

حسین قدس نیا 

انتهای پیام 

captcha