بازدید بیش از ۳۲ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری سمنان
کد خبر: 3799470
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

بازدید بیش از ۳۲ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری سمنان

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از بازدید ۳۲ هزار و ۱۰۲ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان خبرداد و گفت: این میزان نیز به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش یافته است.

بازدید بیش از 32 هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی جمال، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عصر روز گذشته 2 فروردین در جمع خبرنگاران از بازدید 32 هزار و 102 گردشگر از جاذبه های گردشگری استان خبرداد وافزود: این میزان نیز به مدت مشابه سال قبل 4 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه میزان اقامت مسافران نوروزی در استان در این چند روز از افزایش خوبی برخوردار بوده اظهار کرد: روز گذشته 28 هزار و 817 نفر مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کردند که این میزان حکایت از افزایش 14 درصی اقامت میهمانان نوروزی در استان دارد.

به گفته وی؛ استان سمنان دارای بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی شناسایی شده است که بیش از 800 اثر از این تعداد در فهرست آثارملی به ثبت رسیده است.

جمال بیشترین میزان اقامت در استان سمنان را شامل زائر سراهای استان سمنان دانست و گفت: بیشترین اقامت مسافران نوروزی در استان سمنان پس از زائرسراها به تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، اقامتگاه های موقت واقامتگاه های بوم گردی اختصاص دارد.

انتهای پیام

 

captcha