پذیرش و اسکان بیش از ۲۰ هزارنفر روز میهمان در کردستان
کد خبر: 3799481
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

پذیرش و اسکان بیش از ۲۰ هزارنفر روز میهمان در کردستان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان، بیش از ۲۰ هزار نفرروز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده‌اند.

نظام مرادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان امروز، سوم فروردین ماه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان تا کنون، تعداد 3 هزار و 432 نفر میهمان در قالب 791 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند که این تعداد شامل 20 هزار و 75 نفر روز میهمان است.
وی افزود: در نوروز 98 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش‌بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می‌باشد.
به گفته مرادی در نوروز 98 تعداد 159 مدرسه با یک هزار و 239 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
وی یادآور شد: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 97 آغاز و تا 12 فروردین 98 ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha