۲۰۰ هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند
کد خبر: 3799491
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

۲۰۰ هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند

گروه اجتماعی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نخستین روز از تعطیلات نوروزی ۲۰۰ هزار مسافر وارد این استان شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، ایرنا نوشت مهرداد جوادی تاکید کرد: در نخستین روز امسال ۵۰ هزار و ۲۲۵ خودرو با ۲۰۰ هزار سرنشین از محور‌های ارتباطی مختلف به چهارمحال و بختیاری وارد شده اند.
وی افزود: همچنین از ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ تا یکم فروردین امسال ۴ هزار و ۶۳۷ مسافر در چهارمحال و بختیاری اقامت داشتند.
جوادی تصریح کرد: از این تعداد ۹۶۲ نفر در هتل ها، ۱۰۰ نفر در مهمانپذیرها، ۱۷۵ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی، ۶۳۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲۷۵ نفر در زائرسراها، ۴۰۲ نفر در خانه مسافر‌های رسمی، ۱۱۰ نفر در خانه مسافر‌های غیررسمی، ۳۷۵ نفر در اقامتگاه‌های موقت، یکهزار و ۱۲۹ نفر در مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۴۷۹ نفر در سایر مراکز اقامتی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی اقامت کرده اند.
وی یادآور شد: در این مدت ۳۰۶ دیدار نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامت موقت شامل کمپ ها، مهمانسرا‌ها و خانه‌های مسافر چهارمحال و بختیاری انجام شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ تا یکم فروردین سال جاری ۸۹ هزار و ۸۹۲ نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی استان دیدن کردند.
وی تاکید کرد: از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۲۲ نفر از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی، ۵۰ هزار و ۲۴۰ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۲۲ هزار و ۲۳۰ نفر از جاذبه‌های دست ساز چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.
جوادی افزود: بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال از استان‌های خوزستان، همدان، تهران، اصفهان، فارس و غرب کشور هستند.
انتهای پیام

captcha