برگزاری «ربیع‌الانام »در مسجد مقدس جمکران ویژه ایام نوروز
کد خبر: 3799566
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

برگزاری «ربیع‌الانام »در مسجد مقدس جمکران ویژه ایام نوروز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جنگ‌ها و محافل قرآنی «ربیع‌الانام» از جمله ویژه‌برنامه‌های قرآنی است که در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برگزاری جنگ قرآنی ربیع‌الانام در مسجد مقدس جمکران ویژه ایام نوروزبه گزارش ایکنا از قم، در تمام تعطیلات نوروز مسجد مقدس جمکران برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران نوروزی تدارک دیده‌است.

برگزاری ختم حضوری قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران از جمله این برنامه‌هاست و قرائت قرآن کریم هرروز نیم ساعت قبل از نماز ظهر و مغرب در مسجد مقام، شبستان حضرت زهرا(س) و شبستان حضرت علی(ع) توسط دارالقرآن مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

علاوه بر این برنامه‌ها، انجام مشاوره حفظ، تصحیح قرائت نماز، برپایی نمایشگاه شگفتی‌های آفرینش و نسخ قرآنی، برپایی ایستگاه مطالعاتی ۳۱۳ ثانیه‌ای و برگزاری مسابقات قرآنی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

جنگ‌ها و محافل قرآنی ربیع‌الانام باهدف جذب کودکان و نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی‌شده است که هر روز در صحن ابراهیم خلیل الله (ع) میزبان کودکان، نوجوانان و جوانان است.

یادآور می‌شود، ویژه‌برنامه قرآنی «با خاکیان افلاک» ویژه معتکفین نیز در ایام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران با استقبال پرشور زائران برگزار شد، هم‌چنین جلسات آموزش عمومی قرآن و معارف نیز شب‌های چهارشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

برنامه هرروز با قرآن، طرح سنجش سواد قرآنی، اجرای طرح بشارت حفظ جزء ۳۰ و حفظ موضوعی، نذر بهشتی، کارگاه هفت قدم انس با قرآن و شیوه‌های دعوت به نماز، اجرای طرح خدمت کریمانه و ایجاد اتاق کودک هنگام نماز باهدف سپری کردن اوقاتی قرآنی برای زائران طراحی ‌شده‌است.

انتهای پیام

captcha