برگزاری دو تور «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» در حرم بانوی کرامت(س)
کد خبر: 3799571
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

برگزاری دو تور «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» در حرم بانوی کرامت(س)

گروه فرهنگی ــ آستان قدسی حضرت معصومه(س) در اقدامی به‌منظور استفاده بهتر و بیشتر زائران در نوروز 98، تور «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» برگزار می‌کند.

برگزاری دو تور متفاوت «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» در حرم بانوی کرامت(س)به گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ویژه برنامه «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» بانوی کریمه اهل‌بیت(س) همه‌روزه در ایام نوروز ۱۳۹۸ میزبان علاقه‌مندان و زائران این آستان قدسی است.

حرم مطهر به‌منظور معرفی اماکن حرم مطهر، شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س)، آشنایی با بزرگان و علمای مدفون در حرم، آگاهی نسبت به اماکن و معماری آستان مقدس همه‌روزه به‌صورت گروهی تور حرم شناسی را برای زائران فاطمی تدارک دیده‌است.

زمان تور حرم شناسی همه‌روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ الی ۱۱ و عصرها ساعت ۱۷ الی ۱۹ است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این تور همه‌روزه ساعت ۱۰ و ۱۷ جنب محراب صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) تجمع و به کاروان حرم شناسی بپیوندند.

یادآور می‌شود زمان و مکان تجمع تور شخصیت شناسی حرم مطهر به ترتیب صبح‌ها ساعت ۱۱ الی ۱۲ و در نوبت عصر ساعت ۱۸ الی ۱۹ است این در حالی است که مکان تجمع این تور صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) -درب ۱۶ – سالن امام خامنه‌ای اعلام شده‌است.

انتهای پیام

 

captcha