تأمین سرمایه در گردش؛ دغدغه صنایع زنجان در تحقق رونق تولید
کد خبر: 3799964
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

تأمین سرمایه در گردش؛ دغدغه صنایع زنجان در تحقق رونق تولید

گره سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تأمین سرمایه در گردش و رفع موانع واردات قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنایع از مهمترین دغدغه‌های صنایع زنجان در سال ۹۸ است.

تأمین سرمایه در گردش؛ دغدغه صنایع زنجان در تحقق رونق تولیدناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: دستگاه محوری برای تحقق شعار سال در استان سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
وی تصریح کرد: 7 راهبرد برای تحقق رونق تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در استان پروژه‌هایی را برای دستیابی به اهداف این راهبردها تعریف خواهیم کرد و در پایان سال با ارزیابی کمی و کیفی اقدامات، نتایج را به استحضار مقام عالی استان و مردم می‌رسانیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: نگاه ویژه به معادن و صنایع دانش‌بنیان، رفع موانع تولید و گسترش تعامل با کشورهای مقصد صادراتی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنایع را به صورت جدی در سال پیش‌رو پیگیری خواهیم کرد.
این مسئول، تأمین سرمایه در گردش و رفع موانع واردات قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنایع را از مهمترین دغدغه‌های در سال 98 دانست و گفت: با تکیه بر تجارب حاصل شده در سال‌های گذشته امیدواریم از حیث ایجاد اشتغال، افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای تعطیل اقدامات مثبتی انجام دهیم.
انتهای پیام
captcha