کمک فعالان اقتصادی فارس و گیلان به مردم سیل‌زده شیراز
کد خبر: 3800043
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

کمک فعالان اقتصادی فارس و گیلان به مردم سیل‌زده شیراز

گروه سیاست و اقتصاد ـ نخستین محموله کمک‌های پارلمان بخش خصوصی استان فارس و همچنین اتاق بازرگانی رشت شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم مناطق سیل‌زده شیراز ساماندهی شد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، پيرو فراخوان اعلام شده از سوی این اتاق، کمک‌های نقدی و غیر نقدی فعالان اقتصادی استان فارس به مردم سیل‌زده شهر شیراز به شرح زير ساماندهی شد:
تاکنون مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از سوی اتاق بازرگانی استان فارس به صورت نقدی برای کمک به مردم سیل‌زده اختصاص داده شده است.
در بخش کمک‌های غیر نقدی نیز بر اساس اعلام نیازمندی‌های مناطق سیل زده و طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری شیراز، ۲۰ تن برنج، ۴ تن روغن و ٢تن چای تهیه و برای توزیع در میان مردم به انبار هلال احمر استان فارس تحویل داده خواهد شد.
قابل ذکر است که ۵۰۰ کیلو گرم چای از سوی اتاق بازرگانی رشت نیز به سیل‌زدگان شهر شیراز اهدا شده است.
روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس ضمن قدردانی از فعالان اقتصادی و اعضای اتاق که در این امر خداپسندانه و انسانی مشارکت کردند، بار دیگر آمادگی خود را برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌هاي فعالان اقتصادي اعلام می‌کند.
همچنین شماره حساب ستاد «همياری به سیل زدگان» مستقر در اتاق بازرگانی فارس شامل ۰۲۲۳۴۱۶۰۰۸۰۰۸ و شماره شبا IR۱۴۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۲۳۴۱۶۰۰۸۰۰۸ بانک ملی به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس به منظور جمع‌آوری کمک های نقدی برای آسیب دیدگان سیل اخیر در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، سایر فعالیت‌های ستاد همیاری به سیل‌زدگان اتاق بازرگانی فارس متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام

captcha