عمل به بیانیه گام دوم رمز بقای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3800231
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

عمل به بیانیه گام دوم رمز بقای انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری بیان شد یکی از رمز و رازهای بقای انقلاب و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

عمل به بیانیه گام دوم رمز بقای انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته 8 فروردین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از موضوعات مهمی بود که رهبری این بیانیه را بیان کردند.

وی گفت: عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری بیان شد یکی از رمز و رازهای بقای انقلاب و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به نهضت آبخیزداری در کشور اشاره کرد و افزود: با پیگیری نمایندگان مجلس در استان، دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و با اجازه مقام معظم رهبری مبلغ 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای بحث آبخیزداری در کشور برداشته شد.

عبادی تصریح کرد: خراسان جنوبی بیشترین اجرای پروژه‌های آبخیزداری داشته و تاکنون در تمام شهرستان‌های استان این طرح اجرا شده است.

وی ادامه داد: پروژه آبخیزداری در روستای نوزاد و روستای بین‌آباد از جمله این پروژه‌ها است که سد بین‌آباد تاکنون 30 درصد آب شده که در زنده کردن قنوات پایین دست و روستاهای اطراف سد موثر است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین بحث آبخیزداری یکی از مشکلات استان بوده که در بودجه سال‌های 97 و 98 اعتبار خوبی برای آبخیزداری گذاشته شده است.

عبادی اظهار کرد: مردم در سال گذشته با مشکلات اقتصادی و نا به سامانی بازار روبرو بودند که متاسفانه بخشی از مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم‌ها و بخشی نیز به دلیل بی تدبیری دولت بوده است.

وی افزود: بی تدبیری رئیس سابق بانک مرکزی و مدیریت نکردن بازار یکی از دلایل مشکلات اقتصادی بود و متاسفانه به هیچکدام از حرف‌های نمایندگان مجلس عمل نکرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اما علی رغم این مشکلات اقتصادی، مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور در صحنه تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

عبادی بیان کرد: مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در سال گذشته مدنظر قرار گرفت که امیدواریم این مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنان ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته CFT در مجلس تصویب شد و بنده مخالف این مصوبه بودم اما کسانی که موافق این مصوبه بودند را نباید به عنوان افراد خائن دانست؛ باید نقد کرد اما نباید از تعابیری مانند خائن استفاده کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جریانات سیاسی که نمی‌پسندیم را باید نقد کرد اما نباید سریع اتهام بزنیم؛ کسانی که جلوتر از رهبری و یا عقب‌تر از ایشان حرکت می‌کنند باید خود را به رهبری برسانند و همزمان با ولایت فقیه حرکت کنند.

انتهای پیام

 

captcha