خدمت‌رسانی تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی به سیل‌زدگان شیراز و گلستان
کد خبر: 3800368
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

خدمت‌رسانی تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی به سیل‌زدگان شیراز و گلستان

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس به تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط این اتحادیه به سیل‌زدگان شیراز و گلستان پرداخت.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی استان فارس در گفت وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به وقوع سیل در شیراز و گلستان گفت: از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در شیراز و استان گلستان اعضای تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی برای کمک به سیل‌زدگان وارد عمل شدند.
وی با تأکید بر اینکه با وجود گذشت چند روز از وقوع سیل ویرانگر در شیراز، امدادرسانی‌ها به مردم سیل‌زده به خصوص در منطقه سعدی همچنان ادامه دارد، به تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط این اتحادیه هم در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شیراز هم گلستان پرداخت.
اسلامی، اسکان بیش از 140 خانواده در موسسات و تشکل‌های قرآنی استان، تعمیر بیش از 56 خودرو و ارائه خدمات برق و میکانیکی آن‌ها، طبخ بیش از 18 هزار پرس غذا شامل شام، ناهار و صبحانه، تعمیر 34 عدد موبایل، تعمیر 14 عدد یخچال را از جمله این خدمت‌رسانی‌ها برشمرد.
به گفته وی، تهیه 176 عدد لباس گرم بزرگسال و کودک و نوزاد، تهیه 18 کارتن لوازم بهداشتی، حضور مداوم نیروهای امدادی در مناطق بحرانی به صورت اکیپ‌های 4 نفره و انتقال خانواده‌های گرفتار در سیل با تریلی و خودروهای سنگین از دیگر خدمت‌رسانی اتحادیه تشکل‌های قرآنی به سیل‌زدگان بوده است.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس گفت: همچنین اعزام گروه 3 نفره به استان گلستان جهت راه‌اندازی آشپزخانه سیار در منطقه آق قلا استان گلستان و تهیه 12 عدد کارت هدیه به مبلغ 200 هزارتومان هرکارت به مصدومان سیل دروازه قرآن به اسم اتحادیه از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این اتحادیه است.
انتهای پیام

captcha