آغاز بهسازی و زیباسازی منطقه سعدی بعد از پاکسازی از آثار مخرب سیل
کد خبر: 3800375
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

آغاز بهسازی و زیباسازی منطقه سعدی بعد از پاکسازی از آثار مخرب سیل

گروه اجتماعی ـ شهردار شیراز ضمن حضور در محله سعدی گفت: بعد از پاکسازی آثار سیل در منطقه سعدی، عملیات بهسازی و زیباسازی را در این منطقه آغاز خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز امروز، 10 فروردین با اعلام مطلب گفت: پس از وقوع حادثه سیل در محله سعدی با بسیج 3 هزار نیرو در شهرک سعدی تلاش کردیم آثار سیل و گل و لای را از بین ببریم و این منطقه را وضعیت قبلی خود بازگردانیم.
وی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای شهرداری از همان ساعات ابتدایی پس از وقوع سیل در شهرک سعدی حضور پیدا کردند و بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی هستند، اضافه کرد: پس از اتمام عملیات پاکسازی محله سعدی، عملیات بهسازی این محله آغاز می‌شود.
شهردار شیراز با حضور در محله سعدی و گفت‌و گو با شهروندان آسیب دیده این محله اعلام کرد: برای اینکه به مردم سعدی ثابت کنیم مجموعه شهرداری کنار آنها باقی می‌ماند، از هفته آینده بهسازی و زیباسازی بلوار شهید وفایی را آغاز و آن را به بهترین صورت به شهروندان ساکن در این منطقه تقدیم می‌کنیم.
اسکندرپور ضمن تشکر از نیروهای شهرداری حاضر در محله سعدی همچون نیروهای پاکبان، فضای سبز، خدمات شهری، آتش نشان و ... گفت: برای یاری‌رسانی هر چه سریعتر به محله سعدی و بازگرداندن شرایط عادی به این محله نیروهای ستادی، مدیران میانی و ارشد شهرداری نیز در حوزه‌های کارگری کمک کردند.
وی اضافه کرد: بخش زیادی از شهروندان برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه سیل در کنار ما بودند و این همدلی، همراهی و همگامی مردم و مسئولین ویژگی شاخص روزهای پس از حادثه سیل بود. مجموعه شهرداری نیز تلاش دارد با خدمتگزاری بیشتر به شهروندان از این همدلی سپاسگزاری کنیم.
شهردار شیراز ضمن تشکر از شهروندان و گروه‌های مردم نهاد که پس از وقوع حادثه سیل به یاری شهروندان محله سعدی آمدند، گفت: امیدوارم همراهی و همدلی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری پس از این نیز ادامه داشته باشد.
براساس این گزارش نیروهای شهرداری شیراز علاوه بر پاکسازی و بهسازی محله سعدی از آثار گل و لای به جای مانده از سیل روز ششم فروردین ماه، اقدام به برپایی نانوایی صلواتی، نیازسنجی اقلام ضروری خانواده‌های آسیب دیده و توزیع بسته‌های کمکی بین آنها کرده است.
انتهای پیام

captcha