سپاه سبب شکل‌دهى به جبهه مقاومت در منطقه شد
کد خبر: 3801018
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

سپاه سبب شکل‌دهى به جبهه مقاومت در منطقه شد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قیدار گفت: سپاه پاسداران در حفظ و پیشبرد انقلاب، تبدیل ایران به یک قدرت برتر منطقه‌اى، شکل‌دهى به جبهه مقاومت و به شکست کشیدن سیاست‌هاى آمریکا و رژیم صهیونیستى در منطقه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

سپاه سبب شکل‌دهى به جبهه مقاومت در منطقه شدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: ماه شعبان یکى از سه ماه پر فضیلت سال است که به عنوان گذرگاه ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.
وی به وقوع حادثه سیل اشاره کرد و افزود: در آغاز امسال، سیل ۴۰۰ شهر و روستاى کشور را در برگرفت و با مشکل مواجه کرد، اما تجلى وحدت و همدلى در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، خروشان‌تر از سیل بود و بی‌شک تابلوی زیبایی از همدلى و وحدت بین مردم و مسئولین را خلق کرد.
امام جمعه قیدار با اشاره به نادیده گرفته شدن قوانین بین‌المللی توسط امریکا گفت: سیل ایران، بار دیگر آمریکا را رسوا کرد، چرا که بر اساس قوانین بین‌المللى، هرگونه اقدامى که با جان انسان‌ها در ارتباط باشد نقض قوانین جهانى بوده و حتى در برخى موارد از آن با عنوان جنایت جنگى و نسل کشى یاد مى‌شود و اقدام امریکا در تحریم هلال‌احمر مصداق همین قانون‌شکنی است.
وی به در پیش بودن ولادت امام حسین (ع) و همچنین حضرت ابوالفضل‌ اشاره کرد و افزود: نام‌گذاری‌های انجام شده برای این دو مناسبت به نام پاسدار و جانباز بسیار دقیق و با الگوگیری از نهضت کربلا انجام شده است.
موسوی با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب چهره سپاه تصریح کرد: این در حالی است که عامل اصلى ناکامى‌هاى دشمن در به شکست کشاندن و فرو ریختن جمهورى اسلامى ایران پاسداری خوب سپاه از انقلاب است چون نقش سپاه پاسداران در حفظ و پیشبرد انقلاب، تبدیل ایران به یک قدرت برتر منطقه‌اى، شکل‌دهى به جبهه مقاومت و به شکست کشیدن سیاست‌هاى آمریکا و رژیم صهیونیستى در منطقه به‌ویژه شکست داعش در منطقه، اصلى و کلیدی بوده است.
وی سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و امریکا را یادآور شد و افزود: 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسى ایران و آمریکا و روز ملى فناورى هسته‌اى است.
امام جمعه قیدار تاسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام را از دیگر مناسبت‌های 20 فروردین اعلام کرد و گفت: داشتن سرپناه و مسکن برای بشر یک نیاز ضروری و حیاتی است و اینکه حضرت امام (ره)  9 روز بعد از رای آری مردم به جمهوری اسلامی دستور تاسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام را صادر کردند حکایت از اهمیت مسئله دارد.
انتهای پیام    
captcha