ورود ۴ میلیون مسافر نوروزی به سمنان
کد خبر: 3801062
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

ورود ۴ میلیون مسافر نوروزی به سمنان

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ورود بیش از چهار میلیون مسافر نوروزی به استان از ۲۷ اسفند ۹۷ تا پایان ۱۴ فروردین‌ماه ۹۸ خبر داد.

ورود 4 میلیون مسافر نوروزی به سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی جمال، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان صبح امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بیست و هفتم اسفندماه ٩٧ تا چهاردهم فروردین‌ماه امسال، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های استان سمنان بازدید کردند، گفت: بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری استان سمنان ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

وی ادامه داد: ۱۸ درصدی مسافران نوروزی در استان اقامت داشتند که بر اساس آمار موجود ۴۵۷ هزار و ۸۴۶ مسافر نوروزی در این استان اقامت کردند و ‌حدود ۴۰ هزار نفر از این تعداد در تاسیسات اقامتی تحت پوشش اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اقامت کردند‌.

جمال از افزایش ۱۰۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌های مسافر و مجتمع‌های گردشگری استان خبر داد و افزود: 181 گردشگر خارجی نیز در این مدت در استان اقامت کردند و بیش از چهار میلیون مسافر نوروزی وارد استان شدند.

انتهای پیام

captcha