بهره‌مندی ۳۲ هزار زائر از طرح «آرامش بهاری» در اردکان
کد خبر: 3801114
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

بهره‌مندی ۳۲ هزار زائر از طرح «آرامش بهاری» در اردکان

گروه اجتماعی ــ رئیس اوقاف و امور خیریه اردکان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری از بازدید ۳۲ هزار زائر از امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

بهره‌مندی ۳۲ هزار زائر از طرح «آرامش بهاری» در اردکانحجت‌الاسلام سیدمهدی سیدی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اردکان در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در این شهرستان اظهار کرد: این طرح در هفت بقعه و امامزاده شهرستان اجرا شد.
وی با اشاره به اجرای این طرح از 28 اسفندماه 97 تا 14 فروردین 98 ادامه داد: این طرح در سه امامزاده سیدمحمد هفتادر، امامزاده قاسم ساغند و بقعه متبرکه سیدگلسرخ به صورت شاخص اجرایی شد.
حجت‌الاسلام سیدی تعداد زائران در این ایام را 32 هزار نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت 5400 نفر اسکان در زائرسراها و 4300 نفر اسکان موقت انجام شده است.
وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان افزود: در این خیمه‌ها غرفه‌های کودک، ایستگاه همه واقف باشیم، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و ... برپا و 8 مبلغ اعزامی از قم و 5 مبلغ بومی به زائران خدمت رسانی کردند.
رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اردکان بازدید 8400 نفر از غرفه کودک، بهره‌مندی 680 نفر از مشاوره، حضور 60 نفر در ایستگاه همه واقف باشیم را یادآور شد و تصریح کرد: در این مدت 7 نفر خادم به صورت ثابت، 20 نفر خادم به صورت افتخاری و 40 نفر از هیات امنای امامزادگان و بقاع متبرکه مشغول خدمت به مردم بودند.
حجت‌الاسلام سیدی برنامه تحویل سال نو، جشن مبعث با حضور 1500 نفر در امامزاده سیدنورالدین و ویژه برنامه‌های شهادت و ولادت ائمه اطهار(ع) را از دیگر برنامه‌ها در راستای طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز 98 برشمرد.

انتهای پیام

captcha