کانون‌های مساجد لرستان به یاری «پلدختر» می‌شتابند
کد خبر: 3801288
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

کانون‌های مساجد لرستان به یاری «پلدختر» می‌شتابند

گروه فعالیت‌های جهادی ــ کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با پخت و توزیع غذای گرم و اجرای برنامه‌های فرهنگی به یاری سیل‌زدگان پلدختر می‌شتابند.

کانون‌های مساجد لرستان به یاری «پلدختر» می‌شتابندبه‌‌‌ گزارش‌ ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی ستاد عالی کانون‌های‌ فرهنگی‌ هنری مساجد کشور؛ محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه این ستاد در استان لرستان، گفت: کمک‌های مردمی با اطلاع‌رسانی در مساجد و از طریق فضای مجازی، در مساجد جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اعزام نخستین تیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان به مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: نخستین محموله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز همراه این تیم در بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود، تیم اعزامی کانون‌های مساجد لرستان، با استقرار در شهرستان پلدختر نسبت به پخت غذای گرم و توزیع آن در بین سیل‌زدگان اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با حضور در مساجد و در بین مردم به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف تقویت روحیه مردم به ویژه کودکان و نوجوانان، مبادرت کرده‌اند.

ابدالی‌پور در پایان گفت: کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی با محوریت کانون‌های مساجد در مساجد ادامه دارد و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند هدایای خود به هموطنان سیل‌زده به ویژه هدایای نقدی، پوشاک، مواد غذایی و... را به مساجد تحویل دهند تا به دست سیل‌زدگان برسد.

انتهای پیام

captcha