اسکان ۱۷ هزار نفر از سیل‌زدگان لرستانی توسط هلال احمر
کد خبر: 3801394
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

اسکان ۱۷ هزار نفر از سیل‌زدگان لرستانی توسط هلال احمر

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از تقویت امدادرسانی به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد و گفت: تاکنون هفده هزار نفر از سیل‌زدگان را اسکان داده‌ایم.

اسکان 17 هزار نفر از سیل‌زدگان لرستانی توسط هلال احمربه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان شنبه، هفدهم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که خوشبختانه اقلام امدادی موردنیاز در شهرهای سیل‌زده استان دپو شده است، اظهار کرد: امدادرسانی‌ها تقویت شده و اقدامات خوبی در دستور کار است.
وی با بیان این‌که دفترچه‌هایی را توزیع کرده‌ایم که بر اساس معیارهای جمعیت هلال‌احمر به سیل‌زدگان خدمات‌رسانی شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم آن جاهایی که خدمات‌رسانی نکرده‌ایم یا فراموش کرده‌ایم را امدادرسانی کنیم تا کار تقویت شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با تاکید بر این‌که تاکنون 606 روستای سیل‌زده را امدادرسانی کرده‌ایم، افزود: کار بسیار بزرگی است که همه دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور دارند، 17 هزار نفر را اسکان داده‌ایم و 913 نفر نیرو در قالب‌ 140 تیم عملیاتی در مناطق حضور دارند.
رضایی با اشاره به این‌که سعی کرده‌ایم بسته‌بندی مواد غذایی را در خرم‌آباد انجام دهیم و دستگاه‌های مورد نیاز این اقدام به لرستان ارسال شده است، یادآور شد: آشپزخانه‌های سیار در پلدختر راه‌اندازی شده تا غذای گرم به دست مردم برسد.

انتهای پیام

captcha