۲۰۰ گفتمان دینی در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3801420
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
در سال ۹۷؛

۲۰۰ گفتمان دینی در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: طی سال ۹۷ در مجموع بیش از ۲۰۰ گفتمان دینی با موضوعات گوناگون و ویژه گروه‌های مختلف در سطح شهرستان زاهدان برگزار شد.

۲۰۰ گفتمان دینی در زاهدان برگزار شدحجت‌الاسلام علی خیور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: طی سال 97 در مجموع بیش از 200 گفتمان دینی با موضوعات گوناگون و ویژه گروه‌های مختلف در سطح شهرستان زاهدان برگزار شد.
وی با بیان اینکه عمده گفتمان‌های دینی در سطح مدارس و ویژه دانش‌آموزان برگزار شد، افزود: پاسخ به نیازهای نسل جوان و نوجوان، آگاهی‌بخشی و رفع شبهات از مهمترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی بوده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان بیان کرد: سبک زندگی اسلامی، تهاجم فرهنگی، عفاف و حجاب، اهمیت نماز، ازدواج آسان و معاد از جمله موضوعاتی است که در این گفتمان‌های دینی به آن پرداخته شد.
وی اظهار کرد: نسل جوان امروز، نسل پرسشگری است، فلذا باید محیط را برای تبادل افکار، بیان آزادانه عقاید و طرح سؤالات و شبهات فراهم کرد؛ اگر ما پاسخ این شبهات را ندهیم، احتمال دارد نسل جوان ما در مسیر نادرستی وارد شوند.
خیور بیان کرد: گفتمان‌های دینی شرایط را برای تبادل افکار فراهم کرده و فضای گفت‌وگو و هم‌اندیشی را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام

captcha