موکب‌های اربعین از 15 استان خود را به خوزستان رساندند/ پخت روزانه بیش از 160 هزار غذا
کد خبر: 3801429
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
آخرین وضعیت خدمت‌رسانی موکب‌ها به سیل‌زدگان؛

موکب‌های اربعین از 15 استان خود را به خوزستان رساندند/ پخت روزانه بیش از 160 هزار غذا

گروه فعالیت‌های جهادی ــ در شرایطی که وضعیت استان خوزستان در حالت فوق‌العاده قرار دارد، موکب‌های اربعین از 15 استان خود را به مناطق سیل‌زده رسانده‌اند و با راهبری ستاد بازسازی عتبات به پخت روزانه بیش از 160 هزار غذا اقدام می‌ورزند.

موکب‌های اربعین از 15 استان کشور خود را به خوزستان رسانده اند/ پخت روزانه بیش از 160 هزار غذاحجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا درباره آخرین وضعیت خدمات‌رسانی موکب‌های اربعین به سیل‌زدگان خوزستانی گفت: از زمانی که وضعیت استان از سوی وزیر کشور و استاندار فوق‌العاده اعلام شد، ستاد بازسازی عتبات عالیات که مسئولیت راهبری موکب‌های اربعین را به عهده دارد، با بهره‌گیری از نیروهای مردمی و با استعانت از نام سیدالشهدا(ع) وارد میدان شد و هم‌اکنون موکب‌ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: ابتدا از شوشتر شروع کردیم و روزانه سه هزار پرس غذا در آن پخت می‌شود. در شوش سه هزار و 500 ، دزفول سه هزار، دارخوین آبادان هزار و 500 و حمیدیه دو هزار پرس غذا پخت می‌شود. همچنین در دشت آزادگان امروز 50 هزار غذا برای وعده نهار و 100 هزار پرس برای شام آماده کردیم. در خرمشهر نیز شش موکب آماده خدمت‌رسانی هستند.

همچنین، حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: فراهم‌ کردن این حجم از مواد غذایی و امکانات در یک بازه زمانی کوتاه سختی‌های خودش را داشت، اما به لطف مردم کارها به خوبی پیش رفت. ستادهای استانی بازسازی عتبات از 15 استان کشور به کمک ما در خوزستان آمده‌اند و اکنون در حال جانمایی موکب‌های خود در دشت آزادگان هستند.

انتهای پیام

captcha