بهره‌مندی ۲۳۰ هزار زائر از طرح آرامش بهاری سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3801438
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

بهره‌مندی ۲۳۰ هزار زائر از طرح آرامش بهاری سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز امسال، ۲۳۰ هزار زائر در جوار بقاع متبرکه استان از خدمات طرح آرامش بهاری بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در ایام نوروز امسال، 230 هزار زائر در جوار بقاع متبرکه استان از خدمات طرح آرامش بهاری بهره‌مند شدند.
وی افزود: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه در سطح استان آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه در جوار بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: امسال بقاع متبرکه سید باقر، بی بی دوست و خواجه مهدی زابل، سید مهدی ایرانشهر، سید‌غلام‌رسول چابهار، نظرگاه حضرت ابوالفضل(ع) هامون، مساجد بین راهی خاش، کهورک، بزمان و زائرسرای امام رضا‌(ع) زاهدان میزبان طرح آرامش بهاری بودند.
مؤمنی‌مقدم با اشاره به اینکه 11 مبلغ در بقاع متبرکه مستقر بودند، اظهار کرد: ارائه مشاوره خانواده و مذهبی، پاسخگویی به سؤالات شرعی و شبهات دینی، برنامه‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، قرائت زیارت آل یاسین، برپایی نماز جماعت و نیز خدمات رفاهی و درمانی از جمله خدماتی است که در قالب طرح آرامش بهاری ارائه شد.

انتهای پیام

captcha