رونمایی از نرم‌افزار مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب علوم دینی
کد خبر: 3801474
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
محسن قادری خبر داد:

رونمایی از نرم‌افزار مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب علوم دینی

گروه مسابقات ــ مسئول کارگروه فناوری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی از تهیه نرم‌افزار مسابقات تفسیر، اپلیکیشن و سایت جامع این مسابقات از سوی ستاد برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: به زودی از اپلیکیشن و سایت مسابقات رونمایی می‌شود.

رونمایی از نرم‌افزار مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب علوم دینی

محسن قادری، مسئول کارگروه فناوری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، از تهیه نرم‌افزار مسابقات تفسیر، اپلیکیشن و سایت جامع از سوی ستاد برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی به منظور تسهیل در امور متسابقان و اطلاع‌رسانی عمومی، با دو کاربری عمومی و اختصاصی، اقدام به تهیه اپلیکیشن مسابقات کرده است.
وی با بیان اینکه به زودی اپلیکیشن مسابقات رونمایی می‌شود، ادامه داد: این اپلیکیشن که بر روی بستر اینترنت با نشانی https://www.eqraa.ir به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت، این امکان را برای تمامی علاقه‌مندان و متسابقان فراهم می‌آورد تا به راحتی و در کمترین زمان از اخبار و اطلاعیه‌ها و همچنین پخش زنده مسابقات مطلع شوند.
قادری با اشاره به رونمایی از فاز اول این نرم افزار در این دوره از مسابقات، بیان کرد: لزوم ارتباط با متسابقان از قبل، حین و پس از مسابقات ایجاب می‌کرد که بستری فراهم شود تا تمامی اطلاعات و رویدادهای مسابقات، لحظه به لحظه در اختیار متسابقان و مسئولان اجرایی قرار گیرد که به امید خدا با راه‌اندازی و توسعه این نرم‌افزار این امر محقق خواهد شد.
مسئول کارگروه فناوری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی با بیان اینکه امکانات متعددی در این اپلیکیشن و سایت پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تمام محتواهای خبری از جمله گزارش‌های خبری و تصویری، فیلم و کلیپ، پخش زنده، معرفی داوران و متسابقان، آرشیو دوره‌های گذشته، برنامه مسابقات، برنامه‌های کاربردی و... را می‌توان از طریق این اپلیکیشن و سایت مشاهده کرد.
وی همچنین درباره تهیه نرم‌افزار مسابقات تفسیر گفت: این نرم‌افزار که به درخواست کمیته فنی مسابقات آماده شده، به منظور اجرای آزمون چند گزینه‌ای تفسیر قرآن به صورت مجازی است که قابلیت‌های متعددی دارد.
قادری با تأکید بر اینکه فعلاً محتوای این اپلیکیشن و سایت به صورت دو زبان فارسی و عربی پیش‌بینی شده است، افزود: لینک دانلود این اپلیکیشن و آدرس سایت بعد از انتشار به صورت گسترده در فضای مجازی و از طریق کانال‌ها و سایت‌های خبری در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در این اپلیکیشن و سایت مسابقاتی هم با موضوعات قرآنی برای متسابقان و عموم طراحی شده است که در طول مسابقات اجرا و به برگزیدگان هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha