نامگذاری سال فرمان حکومتی است/ وارد میدان عمل شویم
کد خبر: 3801504
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

نامگذاری سال فرمان حکومتی است/ وارد میدان عمل شویم

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس مجمع نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین گفت: با وجود دلسوزی مدیران، وحدت، یکپارچگی و در کنار هم بودن می‌توانیم شاهد تحقق این فرمان حکومتی یا به فرموده مقام معظم رهبری شعار سال باشیم.

نامگذاری سال، یک فرمان حکومتی است/ باید همه وارد میدان عمل شویم

روح‌الله بابایی‌صالح، نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام «رونق تولید» اظهار کرد: هر ساله مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود در اولین ساعات تحویل سال نو شعاری را به‌ عنوان محور فعالیت‌های آن سال اعلام می‌کنند. از این‌ رو به تبعیت از سال‌های پیش امسال به‌ عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در کمال بزرگواری از عنوان شعار استفاده می‌کنند، در حالی که به‌ واقع این حکم حکومتی است و همه باید تلاش کنیم آن را عملیاتی کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین ادامه داد: دست‌اندرکاران، مسئولان و ملت ایران باید اقدامات خود را براساس این فرمان حکومتی پایه‌گذاری کنند تا به‌ واسطه آن و اقدامات انجام‌شده در این راستا کشور نجات یابد.
این مسئول تصریح کرد: در شرایط کنونی که تحریم‌ها، مشکلات و بحران‌هایی در کشور وجود دارد باید همه تصمیم‌گیرندگان، سیاست‌گذاران، دستگاه‌های مختلف اجرایی، مدیران و قوای سه‌گانه با وحدت و همدلی در کنار هم‌ بسترها را برای تحقق این شعار آماده کنند.
بابایی‌صالح با تأکید بر اینکه کشور ایران بسیار غنی و امکانات بسیاری دارد، گفت: همه باید برای انجام اقداماتی در زمینه حوزه‌هایی چون کشاورزی، صنایع و گردشگری، که پتانسیل آن موجود است، وارد میدان شویم و زمینه حمایت از تولیدکنندگان را فراهم آوریم.
نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: با دلسوزی مدیران، وحدت، یکپارچگی و در کنار هم بودن و دست‌به‌دست هم دادن می‌توانیم شاهد تحقق این فرمان حکومتی یا به فرموده مقام معظم رهبری شعار سال باشیم.
انتهای پیام

captcha