مرمت اضطراری پایه کج‌ شده پُل کشکان
کد خبر: 3801543
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

مرمت اضطراری پایه کج‌ شده پُل کشکان

گروه فرهنگی ــ معاون میراث فرهنگی کشور با تاکید بر لزوم مرمت اضطراری پایه کج شده پُل کشکان، گفت: طی این هفته با انجام مشورت‌های لازم با مدیران و کارشناسان در این خصوص تصمیم‌گیری شده و نتیجه آن به استان اعلام خواهد شد.

مرمت اضطراری پایه کج شده پُل کشکانبه گزارش ایکنا از لرستان، طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور امروز، هجدهم فروردین در بازدید از مناطق زلزله‌زده لرستان بر ضرورت تثبیت و استحکام‌بخشی پُل کشکان و پُل پهلوی تاکید کرد و گفت: متأسفانه در اثر سیل اخیر پایه قاجاری و طالق الحاقی این پل تخریب و یکی‌از پایه‌های مهم آن نیز به‌خاطر آب شستگی و ضعیف بودن بستر کج شده است.
وی افزود: با فروکش کردن سیلاب و حفر گمانه‌ها برای آشنایی با وضعیت زمین‌شناسی منطقه در مورد امکان بازگرداندن پایه و یا تثبیت آن در وضع فعلی تصمیم‌گیری خواهد شد.
طالبیان تصریح کرد: پُل کشکان و پُل پهلوی که در کنار آن قرار گرفته یک مجموعه و منظر بسیار مهم و دارای اهمیت بوده و بایستی نسبت به تثبیت و استحکام‌بخشی آن‌ها اقدام کرد.
معاون میراث فرهنگی کشور در خصوص مرمت اضطراری پایه کج شده کشکان نیز گفت: طی این هفته با انجام مشورت‌های لازم با مدیران و کارشناسان در این خصوص تصمیم‌گیری شده و نتیجه آن به استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha