«رونق تولید» تنها راه رفع رکود و ایجاد اشتغال است
کد خبر: 3801749
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

«رونق تولید» تنها راه رفع رکود و ایجاد اشتغال است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رونق تولید تنها راه برون‌رفت از رکود اقتصادی و ضامن ایجاد اشتغال است؛ برای تحقق این شعار که استقلال و عزت‌مندی به همراه خواهد آورد، ما نیاز به مشارکت همه مردم، نهادها، گروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی داریم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان امروز، 19 فروردین‌ماه در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی‌شان بر «رونق تولید» تأکید کردند، شعاری که همانند چند سال اخیر، رنگ و بوی اقتصادی دارد و همت مردم و مسئولان را می‌طلبد.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رونق تولید یعنی این‌که موظف هستیم از یک طرف تولیدات خود را افزایش دهیم و از طرف دیگر، به حمایت از کالای ایرانی متعهد باشیم.
وی افزود: رونق تولید تنها راه برون‌رفت از رکود اقتصادی و ضامن ایجاد اشتغال است؛ برای تحقق این شعار که استقلال و عزت‌مندی به همراه خواهد آورد، ما نیاز به مشارکت همه مردم، نهادها، گروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی داریم.
موهبتی بیان کرد: در دوران جنگ، ما تحریم بودیم، حتی از ساده‌ترین امکانات دفاعی هم محروم بودیم، اما تحریم‌ها سبب شد تا نیروهای انقلابی و دانشمندان جوان ما دست به کار شوند و کشور را از جهت امکانات نظامی و دفاعی آن چنان به پیش ببرند که امروز جزء برترین کشورها باشیم.
وی ادامه داد: در مسائل اقتصادی هم اگر همان همت و غیرت ملی وجود داشته باشد، می‌توانیم کشور را به خودکفایی برسانیم، به‌طوری که حتی به سایر کشورها نیز تولیدات خود را صادر کنیم.
استاندار با بیان اینکه شرایط فعلی اقتصادی کشور، شرایط مطلوبی نیست، اظهار کرد: کار ما در سال 98، سخت و سنگین است، اما نباید نگران بود؛ مردم و مسئولان ما برای روزهای سخت ساخته شده‌اند؛ با برنامه‌ریزی دقیق و علمی می‌توان از سختی‌ها به راحتی عبور کرد.
نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: شرایط امروز، بیش از پیش همراهی و همگرایی مردم و مسئولان را می‌طلبد؛ رونق تولید شعاری است که برای عملی شدن، نیاز به همراهی هر دو طرف دارد.

انتهای پیام

captcha