۵۰ کرسی تلاوت قرآن در زابل برگزار شد
کد خبر: 3801785
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
در سال ۹۷؛

۵۰ کرسی تلاوت قرآن در زابل برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: طی سال ۹۷، تعداد ۵۰ کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و بومی در منطقه سیستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طی سال 97، تعداد 50 کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و بومی در منطقه سیستان برگزار شد.
وی ادامه داد: همچنین در این سال، تعداد 7 محفل انس با قرآن کریم در زابل برگزار شد که دو محفل نورانی با دعوت از قاریان بین‌المللی، یکی در ایام‌الله دهه فجر و دیگری در هفته وحدت و تعداد پنج محفل نورانی در مناطق حاشیه شهر زابل برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: اجرای برنامه «با قرآن در زلال اعتکاف» در 5 مسجد برای بانوان و آقایان و اجرای تعداد 8 برنامه تجمع عاشورایی بانوان که در مجموع 1400 دقیقه بود و از شبکه استانی هامون نیز بصورت زنده پخش شد، از دیگر برنامه‌های سال 97 بود.
وی افزود: برگزاری جشنواره «مولای مهربان» در دهه ولایت، همایش 313 نفری همنامان امام زمان(عج)، همایش بانوان آفتاب (در روز عفاف و حجاب) و برپایی 35 کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد نیز از جمله برنامه‌های اجرایی سال گذشته بوده است.
عارفی با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال گذشته 40 نفر اعزامی به کربلا داشتیم، اظهار کرد: برپایی کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی، با تدریس ابوطالبی از تهران و با حضور 70 بانوی قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی سال 97 بود.

انتهای پیام

captcha