ویژه‌نامه ماه شعبان در حوزه‌نت منتشر شد
کد خبر: 3801848
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

ویژه‌نامه ماه شعبان در حوزه‌نت منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با حلول ماه پر خیر و برکت شعبان المعظم‌، ویژه‌نامه اینترنتی ماه شعبان، در پایگاه حوزه‌نت منتشر و به‌روزرسانی شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با حلول ماه پر خیر و برکت شعبان المعظم؛ ویژه‌نامه اینترنتی ماه شعبان با ارائه ۱۳ سرفصل، در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

در ابتدای این ویژه‌نامه می‌خوانیم: «ماه شعبان ماه دعا و مناجات با خداست. ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به رمضان است. اعمال و دعا‌های فراوانی در این ماه وارد شده است. تولد امام حسین، امام سجاد، حضرت ابوالفضل و حضرت مهدی علیهم السلام در این ماه واقع شده است.

مناجات شعبانیه از مهم‌ترین دعا‌های این ماه است. مناجات شعبانیه از مهم‌ترین دعا‌های این ماه است. مناجاتی که در ماه شعبان هست و من در نظر ندارم که در هیچ یک از ادعیه گفته شده باشد که ادعیه برای همه ائمه است؛ این دعای شعبان، مناجات شعبان، مناجات همه ائمه است و در این، مسائل بسیار هست؛ معارف بسیار هست و ادب این که انسان چه جور باید با خدا مناجات کند.»

در این ویژه‌نامه عناوینی از جمله فضیلت‌های ماه شعبان، اکسیر حیات، در محضر امام، معارف اسلامی ماه شعبان، شعبان دهلیز ماه رمضان، شعبان، ماه استقبال از ضیافت الهی، تقویم تبلیغی، ماه شعبان در آئینه احادیث، فضیلت ماه شعبان، اعمال ماه شعبان و فرصت پرواز آمده است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از ویژه نامه ماه شعبان به این لینک مراجعه کنید.
انتهای پیام
captcha