برگزاری نشست هماهنگی هیئت داوران سومین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان
کد خبر: 3801871
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

برگزاری نشست هماهنگی هیئت داوران سومین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان

گروه مسابقات ــ نشست هماهنگی هیئت داوران سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان، در دو نوبت صبح و عصر امروز، 19 فروردین‌ماه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان، نشست هماهنگی هیئت داوران این دوره از رقابت‌ها، امروز، 19 فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر در سالن نگین هتل هما در حال برگزاری است.
هدف از برگزاری این نشست، هم‌افزایی و هماهنگی داوران ایرانی و غیر ایرانی مسابقات بین‌المللی قرآن درباره آیین‌نامه داوری است. چون برخلاف داوران ایرانی که با آیین‌نامه بین‌المللی آشنایی دارند، داوران دیگر کشورها در این سطح و جزئیات از داوری رقابت‌ها مطلع نیستند، لذا مقرر است در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره داوری‌ها انجام شود.
در این دوره از رقابت‌ها هیئت داورانی متشکل از 14 نفر شامل دو داور در بخش صوت، دو داور در بخش لحن، دو داور در بخش وقف و ابتدا، دو داور در بخش تجوید، دو داور در بخش حسن حفظ، یک نفر هادی حفاظ، یک استاد راهنما، یک نفر ناظر هیئت داوران که همگی تحت نظارت سرپرست هیئت داوران هستند، رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.
از نقاط قوت سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان، حضور داوران زبده و ممتاز از کشورهایی همچون عراق، کویت، لبنان، بحرین و افغانستان در کنار داوران برجسته ایرانی است.
یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان از 20 تا 23 فروردین‌ماه با حضور نمایندگانی از 26 کشور جهان در دو گروه بزرگسال و دانش‌آموزی در هتل همای تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha