فعالیت 10 موکب اربعینی فارس در استان‌های سیل‌زده
کد خبر: 3801889
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

فعالیت 10 موکب اربعینی فارس در استان‌های سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از فعالیت 10 موکب اربعینی این استان در استان‌های خوزستان و لرستان خبر داد.

فعالیت 7 موكب اربعینی فارس در استان‌های سیل‌زده

به گزارش ایكنا از فارس، اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس امروز، 19 فروردین‌ماه با اشاره به دعوت این ستاد از موكب‌های اربعین برای خدمت‌رسانی به استان‌های سیل‌زده گفت: 10 موکب استان فارس که در اربعین به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کردند اکنون با استقرار در استان‌های سیل‌زده لرستان و خوزستان در زمینه تهیه غذای گرم در این استان‌ها فعالیت دارند.
وی افزود: از اين تعداد، 6 موکب فارس در استان خوزستان و 4 موکب در استان لرستان مشغول خدمات‌رسانی هستند.
قاسمی بیان كرد: موکب‌هایی که در حال حاضر در 2 استان نام برده مستقر هستند، روزانه بیش از 20 هزار دست غذای گرم در میان مردم سیل‌زده این دو منطقه توزیع می‌کنند و این آمادگی در میان موکب‌ها وجود دارد که با افزایش این تعداد به 50 هزار دست، امکان دسترسی افرادی که از سیل اخیر آسیب دیده‌اند به غذای گرم راحت‌تر فراهم شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس ادامه داد: با توجه به شرایطی که استان خوزستان در سیل اخیر با آن مواجه است، اولویت خدمت‌رسانی موکب‌های فارس، استان خوزستان است از این رو در تلاش هستیم تا خدمت‌رسانی بیشتری به خوزستان صورت گیرد.
وی اظهار کرد: موکب‌هایی که در استان‌های سیل‌زده مستقر شده‌اند به‌مدت یک‌ماه در این مناطق حضور فعال دارند و نسبت به تهیه غذای گرم برای مردم اقدام می‌کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس افزود: موکب‌های این استان در چهار روز نخست فعالیت خود در استان های سیل‌زده با توجه به اقلامی که از قبل تهیه کرده‌اند نسبت به تهیه غذای گرم اقدام می‌کنند و پس از اتمام این ذخیره غذایی، هر یک از استان‌های نام برده مکلف است مایحتاج مورد نیاز این موکب‌ها برای تهیه غذای گرم آماده كنند.
انتهای پیام

captcha