رعایت حقوق شهروندی از مؤلفه‌های خدمتگزاری پلیس به مردم است
کد خبر: 3802013
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

رعایت حقوق شهروندی از مؤلفه‌های خدمتگزاری پلیس به مردم است

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس شهرستان مرودشت، رعایت حقوق شهروندی و تكریم ارباب رجوع را از مؤلفه‌های مهم خدمتگزاری پلیس به مردم دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت امروز، 19 شهریورماه در دیدار با امام جمعه این شهرستان گزارش مختصری از آمارعملکرد یک ساله و کاهش 8 درصدی جرائم نسبت به سال گذشته ارائه کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره از نیروهای خدمتگزار به مردم بوده و رعایت حقوق شهروندی و تكریم ارباب رجوع از مؤلفه‌های مهم خدمتگزاری پلیس به مردم است.
وی افزود: نیروی انتظامی همیشه و در همه جا در کنار مردم بوده است و کسانی كه به هر دلیلی بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت كشور شوند به صورت قاطع برخورد می‌کند.
حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت نیز در این دیدار گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد ماموریت‌های نیروی انتظامی و گستردگی آن در تمام نقاط کشور، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران و کارکنان آن را مصداق مجاهدان فی سبیل‌الله و حافظان نظم و امنیت یاد کرده است.
وی ادامه داد: این سخنان فرمانده کل قوا نشان از اهمیت بالای کار پلیس و زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای تحقق خواسته‌های شهروندان است.
انتهای پیام

captcha