جشن میلاد امام حسین(ع) در بندر‌ خمیر برگزار شد
کد خبر: 3802152
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

جشن میلاد امام حسین(ع) در بندر‌ خمیر برگزار شد

گروه فرهنگی ــ جشن میلاد باسعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین‌(ع) در بندر خمیر برگزار شد.

جشن میلاد امام حسین (ع) در بندر خمیر برگزار شد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جشن میلاد باسعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین‌(ع) شامگاه دوشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابیطالب‌(ع) بندرخمیر برگزار شد.
حجت‌الاسلام علیرضا صفایی حائری، امام‌جمعه بندر خمیر، ضمن تبریک میلاد امام حسین‌(ع) با بیان اینکه سیدالشهدا مصباح هدی و سفینه نجاة است اظهار کرد: امام حسین علیه‌السلام چراغ هدایت و کشتی نجات همه انسان‌هاست.
امام‌جمعه بندر خمیر تصریح کرد: امام حسین (علیه‌السلام) نمونه درخشانی از رهبر مبارزی هستند که در میدان حق و باطل درس فداکاری و گذشت به همه آزادی‌خواهان آموختند و به جهانیان آموختند که در مسیر حق، همواره نجات، سعادت و خوشبخت وجود دارد.
حجت‌الاسلام صفایی حائری ابراز کرد: برای همه پیامبران و امامان مشخصات و براهینی وجود دارد و از ویژگی‌های بارز امام حسین (علیه‌السلام) و عصمت، کمال، جلال و جمال آقا اباعبدالله‌(ع) در این دنیای پر ظلمت همچون روشنایی رخشان بر همگان می‌درخشد.
وی اظهار کرد: هرکس عبد و بندگی را در پیشگاه حق می‌خواهد باید از اباعبدالله‌(ع) پیروی کند؛ چراکه که آن حضرت بزرگ و با کنیه (ابا) به معنی پدر و (عبد) به مفهوم بندگی برخوردار هستند.
حجت‌الاسلام صفایی حائری در پایان گفت: در حقیقت هرکسی بخواهد بندگی خدای را به‌جای بیاورد باید از امام حسین (علیه‌السلام) پیروی کند و این موضوع الگوی روشنی همچون خورشید رخشان از اوصاف امام سوم‌(ع) است.
انتهای پیام.

captcha