تلاوت مطلوب دانش‌آموز ایرانی در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3802365
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
سیدعباس انجام بیان کرد:

تلاوت مطلوب دانش‌آموز ایرانی در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ استاد راهنمای حاضر در سالن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بخش آقایان در رشته قرائت درباره تلاوت امیرحسین رحمتی، اظهار کرد: با وجود عدم آمادگی صدا در صبح اول وقت، اما این دانش‌آموز قاری توانست تلاوت مطمئن و خوبی را ارائه دهد و به نظرم شانس بالایی برای ورود به مرحله نهایی خواهد داشت.

سیدعباس انجام، استاد راهنمای حاضر در سالن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بخش آقایان در رشته قرائت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره تلاوت‌های صبح امروز، 20 فروردین‌ماه گفت: در ابتدای صبح، نخستین قرعه به نام امیرحسین رحمتی، قاری دانش‌آموز افتاد. اول صبح، حنجره هنوز آمادگی کامل برای تلاوت ندارد و در صورتی که رقیبان نیز ارزیابی نشده‌ باشند، تلاوت سختی خواهد بود.
وی ادامه داد: با این حال، دانش‌آموز نماینده کشورمان با تمام این فاکتورها توانست تلاوتی مطمئن و خوب را ارائه دهد. به نظرم این قاری در بخش دانش‌آموزی شانس بالایی برای ورود به مرحله نهایی خواهد داشت و قطعاً وی را در مرحله فینال نیز خواهیم دید و امید است که آنجا نیز جزء نفرات برتر باشد.
انجام اضافه کرد: من به او توصیه کردم که چون قرعه‌اش به نوبت اول وقت صبح افتاد، کمی صدایش را گرم کند و کمی نیز به تلاوت‌ها گوش دهد تا از برخی از فنون تلاوت در زیباسازی نغمه‌ها استفاده کند و بهره‌مند شود و توصیه‌هایی چون آغاز تلاوتی خوب بدون ریسک‌پذیری و تلاوت بهتری را به کار گرفت.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم در بخش دانش‌آموزی، رقیب نماینده جمهوری اسلامی ایران تا این لحظه کشورهای عراق، افغانستان و اندونزی خواهد بود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی(فینال) سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران طی بازه زمانی ۲۱ تا ۲۵ فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره)، همراه با پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای قرآن‌دوستان است.
انتهای پیام

captcha