سپاه بیشترین ضربه را به تروریست‌های منطقه زده است
کد خبر: 3802435
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

سپاه بیشترین ضربه را به تروریست‌های منطقه زده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: در شرایطی که تروریست‌های تکفیری منطقه را در دست گرفته بودند، سپاه بیشترین ضربه را به آنان زد و امروز می‌بینیم که آمریکا، با کمال وقاحت، آن را سازمانی تروریستی می‌خواند.

مولوی سیدعبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکایی‌ها یک پیام روشن دارد و آن این‌که دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد.
وی عنوان کرد: اقدامات امریکا از جمله تحریم بانک‌های ایرانی، تحریم شخصیت‌ها و تحت فشار قرار دادن برخی از کشورها در عدم تجارت با ایران، همه نشانه دشمنی آنان با ملت ایران است.
امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: سپاه یک نیروی مردمی است که در موقعیت‌های مختلف همواره کنار مردم و خدمتگزار مردم بوده است؛ چه در بحث امنیت و چه در زمینه ارائه خدمات رفاهی و محرومیت‌زدایی، سپاه خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و امور خدمت‌رسانی همچون احداث مدارس و کلاس‌های درس در مناطق محروم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
ساداتی اظهار کرد: در شرایطی که تروریست‌های تکفیری منطقه را در دست گرفته بودند، سپاه بیشترین ضربه را به آنان زد و امروز می‌بینیم که آمریکا، با کمال وقاحت، آن را سازمانی تروریستی می‌خواند.
وی با بیان اینکه تروریستی خواندن سپاه نشانه عمق دشمنی و کینه‌ورزی آمریکا نسبت به ملت ایران است، افزود: آمریکا بسیاری از کشورها را در تنگنا قرار می‌دهد و این موضوع برای اولین بار نیست؛ چرا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مردم ایران دشمنی کرده است.
این عالم اهل سنت ادامه داد: دنیای اسلام بزرگترین قربانی تروریسم است، این در حالی است که آمریکا همیشه از جنایتکاران حمایت کرده و هیچگاه کسانی را که در سرزمین‌های اسلامی فتنه و خونریزی به‌ راه می‌اندازند، تروریست نخوانده است.
امام جمعه اهل سنت سراوان بیان کرد: قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا هیچ‌گاه نمی‌تواند این نهاد محوری را از دل مردم خارج کند؛ چرا که ملت ایران به خوبی خدمات سپاه را دیده و می‌دانند این نهاد انقلابی چه تاثیری در کشور دارد.

انتهای پیام

captcha