استقرار نیرو‌های مهندسی و جهادی سپاه فجر فارس در خوزستان/ توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم
کد خبر: 3802570
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

استقرار نیرو‌های مهندسی و جهادی سپاه فجر فارس در خوزستان/ توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فجر فارس از استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر این استان برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده خوزستان علاوه بر استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس، امروز، 21 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از نیروها و تجهیزات مهندسی سپاه فارس در استان خوزستان، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات مهندسی سپاه فجر به منظور امدادرسانی به مردم سیل‌زده، تسهیل فرآیند اسکان مردم در مناطق امن در صورت نیاز و ترمیم سیل بندها در استان خوزستان مستقر شده‌اند.
وی با بیان اینکه سپاه فجر تا پایان فرآیند امدادرسانی و خدمت‌رسانی در کنار مردم آسیب دیده خوزستان خواهد بود، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس در منطقه‌ای به وسعت ۴۰۰ کیلومتر مربع در غرب اهواز و با جمعیت ۳۵ هزار نفر در حال خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم هستند.
فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه سپاه فارس برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل آمادگی کامل دارد، گفت: علاوه بر تیم‌های مهندسی، یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و یک آشپزخانه با ظرفیت پخت ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توسط سپاه فجر فارس در استان خوزستان استقرار یافته ‌ند.
وی بر این نكته تأكید كرد كه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در خط مقدم امدادرسانی و خدمت رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در کشور حضور فعال دارند.
غیاثی با تجلیل از روحیه جهادی و ایثار پاسداران و بسیجیان فارس، گفت: نیروهای مهندسی سپاه فجر و گروه‌های جهادی بسیج فارس به‌صورت همزمان در حال امدادرسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های لرستان و خوزستان هستند.
انتهای پیام

captcha