شماری از طلاب پاکستانی المصطفی به مناطق سیل‌‌زده لرستان اعزام شدند
کد خبر: 3802644
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
با همکاری هلال احمر کشور؛

شماری از طلاب پاکستانی المصطفی به مناطق سیل‌‌زده لرستان اعزام شدند

گروه حوزه‌های علمیه _ جمعی از طلاب پاکستانی جامعه‌المصطفی، با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، عازم استان لرستان شدند.

رئیس جمعیت طلاب پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در المصطفی با اشاره به اعزام گروهی از طلاب پاکستانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان، اظهارکرد: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رسانی و رسیدگی به سیل‌زدگان، جمعیت روحانیت پاکستان در مرحله نخست، با صدور پیام تسلیت به رهبر معظم انقلاب، برای هر نوع کمک به ملت بزرگ و شریف ایران اعلام آمادگی کرد.
 
حجت‌الاسلام سیداحمد رضوی ادامه داد: این جمعیت از روزهای نخست، جمع‌آوری کمک‌های مردمی را آغاز کرد و با هماهنگی صورت‌گرفته با جامعه‌المصطفی، زمینه حضور طلاب پاکستانی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان فراهم شد که پس از ثبت‌نام اولیه و براساس سهمیه تعیین‌شده، امروز نزدیک به چهل نفر از طلاب پاکستانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت هشت ساله جمعیت طلاب پاکستان در قم، ابراز کرد: این جمعیت، از بزرگ‌ترین تشکل‌های علمی- فرهنگی در جامعه‌المصطفی به شمار می‌آید و در زمینه‌های گوناگون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت داشته، حدود هفتصد نفر در قم عضو این جمعیت هستند.
رضوی خدمات این جمعیت را شامل طلاب، خانواده‌ها و زائران پاکستانی دانست و گفت: اجرای مراسم اعتکاف طلاب المصطفی، برپایی موکب‌های اربعین و خدمت‌رسانی به زائران، بخشی از فعالیت‌های فرهنگی جمعیت طلاب پاکستان به شمار می‌رود.
انتهای پیام
captcha