راهپیمایی مردم فارس در حمایت و همدلی با سپاه پاسداران
کد خبر: 3802646
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

راهپیمایی مردم فارس در حمایت و همدلی با سپاه پاسداران

گروه سیاست و اقتصاد ــ در پی اقدام اخیر آمریكا، همزمان با سراسر كشور، راهپیمایی اقشار مختلف مردم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور اطلاعیه و فراخوانی، ضمن محكومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس‌جمهور منفور رژیم مستكبر آمریكا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ملت شریف و فهیم فارس دعوت كرد تا پس از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر استان، در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریكا و صهیونیسم بین‌الملل فریاد كرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.
در این اطلاعیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر پاسداران سبزپوش جان بركف انقلاب اسلامی ، این سپاهیان غیور و دلاور اسلام؛
گرچه ترامپ شیطان صفت و دیوانه و دولت احمق‌تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی‌هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده، اما حافظۀ تاریخی همۀ مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می‌دانند؛ سپاهی كه 40 سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاك مقدسشان آغشته كردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، بازهم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است، كه خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل‌آلود برای خدمت به مردم معطر كردند.
ملت بزرگ و رشید فارس همزمان با مردم ایران اسلامی پس از اقامۀ نماز باصلابت جمعه این هفته، شكوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشكوه و وحدت‌بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده‌خواه آمریكا و رژیم كودك‌كش صهیونیستی، فریاد «ایران اسلامی یكپارچه سپاهی هستند» را سرخواهد داد تا خاری در چشم دشمنان كوردل این انقلاب باشد.
سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی كه خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یك شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از مردم متدین و شریف فارس دعوت كرد تا در تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریكا و رژیم كودك‌كش صهیونیستی كه پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه این هفته(23 فرودین‌ماه) در مصلی‌های نماز جمعۀ سراسر استان برگزار می‌شود، حضوری لحظه شناس و دشمن‌شكن داشته باشند.
این مراسم در شیراز، پس از اقامه نماز جمعه از خروجی درب بست شهیدآیت‌الله دستغیب(ره) آغاز و با طی كردن مسیر بلوار شهید آیت‌الله دستغیب(ره)- سه راه نمازی به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha