شجاعت شهدا ناشی از ایمان واقعی آن‌ها به خداوند بود
کد خبر: 3802730
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

شجاعت شهدا ناشی از ایمان واقعی آن‌ها به خداوند بود

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با یادآوری مناقب شهدا گفت: روحیه شهامت و شجاعت شهدا ناشی از ایمان واقعی آن‌ها به خداوند بود و این مدال افتخار برای آنان و خانواده‌های گرانقدر این عزیزان، در طول تاریخ ماندگار است.

به گزارش ایكنا از فارس، در ادامه دیدار مسئولان انتظامی استان فارس با خانواده‌های معظم شهدا، ‌جانبازان، ‌آزادگان و ایثارگران، سردار احمدعلی گودرزی امروز، 21 فروردین‌ماه به همراه هیئت همراه ضمن حضور در منزل شهیدان حسن و عبدالمجید اسماعیلی در بخش خفر شهرستان جهرم، با مادر این دو شهید گرانقدر دیدار كرد.
فرمانده انتظامی استان فارس در این دیدار با یادآوری مناقب و ویژگی‌های شهدا بر این نكته تأكید كرد كه روحیه شهامت و شجاعت شهدا ناشی از ایمان واقعی آن‌ها به خداوند بود و این مدال افتخار برای آنان و خانواده‌های گرانقدر این عزیزان، در طول تاریخ ماندگار است.
گودرزی، ضمن تجلیل از صبر، ‌استقامت و استواری مادر این شهدای گرانقدر، اظهار كرد: امنیت، اقتدار، عزت و شرف ایران اسلامی،‌ ثمره خون پاك شهدا و ایثار آنان است.
وی، از خانواده شهدا به عنوان ترویج دهندگان فرهنگ ایثار، شجاعت و شهادت در جامعه یاد كرد و افزود: پایبندی به راه شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر باید در رأس امور قرار گیرد، ‌از این رو سركشی به خانواده‌های معظم این عزیزان و رسیدگی به امورات آن‌ها در دستور كار پلیس فارس قرار دارد.
انتهای پیام

captcha