تعميق وحدت ملی از پيامدهای اقدام احمقانه آمريكا علیه سپاه بود
کد خبر: 3802821
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

تعميق وحدت ملی از پيامدهای اقدام احمقانه آمريكا علیه سپاه بود

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، تعمیق وحدت ملی بین گروه‌های مختلف در ایران اسلامی را از پیامدهای بزرگ اقدام احمقانه آمریکا در مورد سپاه پاسداران دانست و گفت: پس از این اقدام، تمامی گروه‌های مختلف هم صدا و متحدانه از سپاه پاسداران حمایت کردند.

تعميق وحدت ملي از پيامدهاي اقدام احمقانه آمريكا علیه سپاه بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در تجمع مردم تبریز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیاری معتقدند هدف فوری ترامپ از قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه ترویستی به بیست و یکمین دوره انتخابات اسراییل مربوط است.

وی بیان کرد: این تصمیم یک روز مانده به انتخابات اسراییل گرفته شد و آخرین برگ برنده‌ای است که ترامپ در اختیار نخست وزیر اسراییل برای پیروزی در انتخابات قرار داده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: طبق گفته برخی منابع آمریکایی که نمی‌خواهند مطرح شوند، تروریستی خواندن سپاه بیشتر جنبه نمادین دارد، چرا که این نهاد هم اکنون به موجب فرمانی که جرج بوش پس از حملات ۱۱ سپتامبر امضا کرد از دید واشنگتن یک نهاد تروریستی به شمار می‌رود.

امام جمعه تبریز، تاکید کرد: به نظر می‌رسد دولت ترامپ به دنبال یک عملیات بزرگ روانی علیه ایران بوده و دنبال نوعی تفکیک در اقتصاد ایران است تا اقتصاد تحریمی را از غیر تحریمی جدا کند و سپاه را به عنوان عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کند.

وی با بیان این‌که باید در مقابل تصمیم آمریکا، راه‌های ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکایش را پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: آنان در منطقه کارهای پیمانکاری بسیاری دارند و ایران می‌تواند روی مختل کردن فعالیت‌های آنان کار کرده و همچنین به شرکای اقتصادی منطقه‌ای آمریکا ضربه بزند.

همه عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز جمع شده‌ایم تا ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه و بی‌شرمانه استکبار جهانی و کاخ سفید علیه سپاه قهرمان، اعلام کنیم که همه عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: آمریکا در حالی سپاه عزیز را تروریست اعلام می‌کند که همه دنیا به خوبی می‌دانند که دولت آمریکا یک دولت تروریست و تروریست‌پرور است، این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: امروز به صراحت اعلام می‌کنیم که نه تنها ترامپ، بلکه کل ارتش آمریکا تروریست است.

امام جمعه تبریز، تعمیق وحدت ملی بین گروه‌های مختلف در ایران اسلامی را از پیامدهای بزرگ اقدام احمقانه آمریکا در مورد سپاه پاسداران دانست و گفت: پس از این اقدام، تمامی گروه‌های مختلف هم صدا و متحدانه از سپاه پاسداران حمایت کردند و هشتگ «من یک پاسدار هستم» به یکی از داغ‌ترین مباحث فضای مجازی تبدیل شد.

گفتنی است، امروز 22 فروردین ماه اقشار مختلف مردم تبریز، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی تجمع پر شور و عظیمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کردند.

انتهای پیام

captcha