«بهار مهربانی» مردم فارس برای كمك به سيل‌زدگان
کد خبر: 3802869
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

«بهار مهربانی» مردم فارس برای كمك به سيل‌زدگان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از اجرای طرحی با عنوان «بهار مهربانی» با هدف جمع‌آوری هدایای فرهنگی ویژه مناطق آسیب‌دیده از سیل در کشور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس امروز، 22 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه هموطنان ما در مناطقی از كشور با بروز حادثه سیل، نوروز امسال را با تلخكامی و افسوس آغاز کردند.
وی ادامه داد: نهاد كتابخانه‌های عمومی در نظر دارد به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، كمك به كودكان آسیب دیده، كاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پركردن اوقات فراغت و سرگرمی كودكان در میان هیاهوی آواربرداری و امدادرسانی؛ ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، بسته‌های فرهنگی، کتاب و اسباب‌بازی به این مناطق ارسال کند.
منوچهری با بیان اینکه تمام کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مجری این طرح با عنوان بهار مهربانی شده‌اند، گفت: علاقه‌مندان برای کمک در این زمینه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان فارس و کلانشهر شیراز مراجعه کنند.
وی از نیک اندیشان فرهنگی درخواست کرد که كتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده کشور تا روز دوشنبه 26 فروردین ماه به نزدیكترین كتابخانه عمومی تحویل دهند.
مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس یادآور شد که فهرست این اماکن، در پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به نشانی farspl.ir قابل رویت است.
انتهای پیام

captcha