حُسن اجرای فینالیست ایرانی در بخش حفظ دانش‌آموزی
کد خبر: 3802918
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
سیدعباس انجام بیان کرد:

حُسن اجرای فینالیست ایرانی در بخش حفظ دانش‌آموزی

گروه مسابقات ــ استاد راهنمای سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران گفت: دو امتیاز مهم در حسن حفظ؛ یعنی بدون اشتباه خواندن و دیگری روان خوانیست که علی فیضی در اجرای فینالش آن را دارا بود.

سیدعباس انجام، استاد راهنمای سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، درباره اجرای، علی فیضی، نماینده بخش دانش‌آموزی اظهار کرد: این فینالیست اشکالی در ارائه محفوظات نداشت؛ یعنی به دو سؤال به صورت کامل جواب داد و حسن حفظ عالی داشت.
وی ادامه داد: نکته دیگر روانی و سلیس بودن ادای این حافظ نوجوان بود، لذا دو امتیاز مهم در حسن حفظ یکی بدون اشتباه خواندن و دیگری روان‌خوانی است که علی فیضی داشت.
انجام بیان کرد: اما در بحث صوت و لحن، رقیب خوب اندونزیایی دارد هرچند نماینده دانش آموزی کشورمان در این بخش نیر خوب بود اما باید در بخش صوت و لحن و تجوید بیشتر کار کند، اما امیدوارم امتیاز خوبی کسب کنند.
این داور بین‎المللی کشورمان افزود: شاید بدون قوت خواندن اجرایش به دلیل همان بخش صوت و لحن باشد که متذکر شدم.
یادآور می‌شود، فینال سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، تا 25 فرودین ماه از ساعت 16 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای قرآن دوستان است.
انتها پیام

captcha